En underbar dag.. !!

Igår var det en kanondag från morgon till kväll... fick gjort massor och det hör inte till vanligheten när man är hemma med tre barn varav en är lite snorig och gnällig..

Tobias började tidigare på morgonen så han var klar redan vid nio.... åkte ut till garaget och fick gjort klart 9-5:an... =) Längesen jag blev så glad över att se en bil.... tjejerna dom rusade ut till dörren för att se när han kom hem med bilen... man trodde knappt att det var sant... Sen fick han sätta igång med att byta däck på bilar... först tog han 9-5:an och fick gjort klart den, åkte ut till garaget igen och städade ur Reines bil så vi kunde lämna tillbaka den med gott samvete och sen fortsatte han upp till Färgelanda för att byta däck på Gun-Britts bil...

Jag och barnen åkte till Ödeborg och gick på gymnastiken... skönt att dom fick springa av sig lite och träffa lite kompisar.. för här hemma går dom mig på nerverna emellanåt... *s*

Idag ska vi röja  ur det sista ur husvagnen och få färdig den inför helgen... sen har jag tänkt att jag ska byta däck på 9000 nu innan Tobias kommer hem.. fast först ska jag stryka upp lite tvätt... borde ta och sätta fart nu om jag ska hinna... men fastnade här då jag skulle sätta mig och betala lite räkningar.... så typsikt... =) Sen ska Tobias byta däck på Arnes bil också sen ska allt va bilar heter vara klart för ett tag hoppas jag ... !!

Nä dags att sätta fart...

Ikväll ska jag iväg till ridskolan och rida... ska bli helt underbart... !! =)

Imorn kommer dom nära och kära... då blir det lite kalas för mig och Therese !!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0