Uppmärksamma barn

Fick städat klart övervåningen i förmiddags... men stackars Becca va hon va snuvig, gnällig och trött det sista... fick snabbt skynda oss att få i oss fika sen så hon kunde få gå och lägga sig... Men fint blev det när det blev klart... nu är det bara nedervåningen kvar... =)

Det blev ju lite panik med vad vi skulle äta idag då vi inget hade planerat eftersom barnen skulle ha ätit på dagis och jag skulle ju ha ätit på jobbet... men med fint väder ute så var det inte så svårt att bestämma... Grillat... både gott, snabbt och enkelt... =)

Så jag och barnen åkte in till Färgelanda en sväng för att handla hem lite tillbehör... och när vi kommer in på parkeringen så ställer jag mig bredvid mammas bil men säger inget till barnen om det... men så säger jag ju till dom som alltid när man parkerar intill någon annan bil att dom ska akta den andra bilen med dörren å så vidare och då kommer det direkt från Emilia.. det är ju mormors bil... !! Den ungen har koll må jag säga... =) Så efter vi handlat var vi ju tvugna att gå in där en sväng så dom fick sagt hej... men sen bar det hemåt igen för att grilla... !!

Tobias har nästan fått ihop 9-5:an nu... så förhoppningsvis kör jag den från och med imorn igen... !!

Gun-Britt kom förbi en sväng här ikväll med blommor och gratulerade mig.... Tack snälla !!

Sen kan jag nu när dagen lider mot sitt slut konstatera att det var mycket roligare att fylla 26.. !! =) Har vart en toppendag... tack alla som har gratulerat mig... !!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0