Vad är det för en dag.. ?

Jo det är Lindas födelsedag... HURRA HURRA HURRA ...

Det var mina barn som idag grattade mig först... tror Tobias helt hade glömt det...så jag gick upp och gjorde frukost... ansträngde mig till och med lite granna så jag gjorde lite kaffe åt Tobbe... men det var först när Emilia frågade han vid frukostbordet om han sagt Grattis till mig som jag fick ett grattis...

Skulle egentligen jobbat idag... men när jag kom igår till dagis och skulle hämta tjejerna så var Becca jätte snuvig och hon hade vart trött hela dagen och jätte gnällig... så jag visste vad jag hade att vänta idag... så nu är jag hemma med en förkyld liten Beckis....

Annars har det inte hänt så jätte mycket det sista... har vart ute på kusten och hälsat på.. sen har vi upptäckt ännu en tråkig sak här hemma.... mössen har vart inne i husvagnen och förstört hela förtältet..... sen fick vi riva ner halva väggen och isolera om och greja då det var både musskit och piss överallt och sen var det väl även lite fukt som hade trängt in... ja alltid finns det något att pyssla med...

Tobias har denna veckan börjat jobba ... han jobbar två timmar om dagen....men det går väl max 45 min i sträck sen får han ta en paus då han har fruktansvärt ont...

Det positiva som har hänt är att vi har konstaterat att det var toppackningen som var skrot på 9-5:an... så förhoppningsvis får vi ihop den idag...

På fredag ska jag börja rida... ska bli otroligt roligt... men samtidigt är jag jätte nervös... var ju jätte längesen jag satt på en häst.. *s* Men det ska nog gå bra...

På lördag ska vi ha lite kalas här hemma... sen på söndag ska vi på kalas till Tobias morfar som fyller år... så det blir kalas hela helgen... !!

Nä nu ska jag passa på att städa och greja lite när jag ändå är hemma... nu fick jag ju en dag extra som jag får ta tillvara på...

Kyss å hej leverpastej

// Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag!!

2010-04-14 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0