Imorn bär det av...

mot Örebro och O-ringen !!

Idag har vi ägnat dagen åt att packa, tvätta, diska och bara få i ordning allt som behövs inför semestern....

Ett tag kändes det som vi aldrig skulle bli färdiga med packningen... listan den blev bara längre och längre... ju mer man packade ut i husvagnen ju mer kom man på som man behövde ha med sig... var helt säker på att jag skulle hålla på att packa halva natten... men jag hade fel... husvagnen är nu färdigpackad... med alltifrån kläder till trädgårdsmöbler och cykelkärror... cyklarna är lastade och fastskruvade på biltaket...

Så det känns väldgit skönt... kan ju ta det riktigt lugnt till morgonen... jag som trodde jag skulle få stressa in i det sista i vanlig ordning... så nu ska jag gå och lägga mig och bara slappna av ända tills vi ger oss av imorn.... *härligt*

Tvätten är klar och sista diskmaskinen för dagen är startad...

Alla skålar, mat och annat för katterna är förberett... ja det är helt enkelt bara att klä sig, äta frukost och åka imorn... tror aldrig jag har vart färdig i så här god tid förut... har inget minne av det i alla fall... =)

Annars har helgen bestått av kalas för tjejerna och veckan som har gått har det ju firats födelsedagar med glass och annat... så det ska bli riktigt skönt att få komma ut i skogen och röra lite på sig...för det känns som man har levt på glass och tårta det sista... =)

Ha det bra allesammans...

uppdatering under O-ringen kommer om tillfälle finnes.... annars får ni snällt härda ut till veckan därpå... =)

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0