Kajsa hemma igen !!

Äntligen är allt med konsum avklarat... var iväg idag på möte med facket och coop... så nu får jag lön för denna månaden med och så är uppsägningen ogiltig så att säga...

När vi kom hem sen idag så hörde vi hur det jamade utanför... då låg lilla Kajsa utanför groventrén och väntade på oss... men det är illa med henne... hon har suttit fast i något runt halsen kunde man lätt konstatera... jätte blodig och rejäla skavsår runt hela halsen... men annars såg hon rätt så välbehållen ut... men det syns att hon har ont... ena benet verkar hon även ge sig lite för... men vi får ha henne inne nu så får vi se om hon repar sig.... hon åt i alla fall gladligen maten vi ställde fram till henne...

Farfar är det inte många dagar kvar för nu... om det ens är dagar... det komiska var att jag hade en sådan skum dröm inatt om just att farfar gick bort... det var precis som det undermedvetna talade till mig... så jag skulle inte bli förvånad om pappa ringer igen här och säger att han har somnat in.... för han ringde här för en stund sen och berättade att han satt och vakade vid hans sida... att det inte var långt kvar nu så att säga...

Detta året har vart riktigt tungt hittills...

Men nu kanske jag kan sova ordentligt inatt i alla fall... behöver jag inte ligga och fundera över konsum och det mer...

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0