Borde sova....

Jag vill göra en massa saker och det NUUUU.. !!!

Tobias han bara jobbar och sover... och enda dagen han är ledig på då ligger han i huvudvärk... jippie vilket liv jag har...

Jag som hade tänkt att få gjort en massa saker idag fick inte gjort hälften... och det resulterar i att man blir sur och grinig, besviken och ledsen.... *suck*

Men fick i alla fall gjort klart uppe på smygen så jag fick bort alla sakerna från vardagsrummet igen.... det var skönt....

Tjejerna ska få en våningssäng på deras rum till julen... lite av en julklapp då dom även kommer att få skrivbord och grejer till det... så jag riktigt längtar till julen så man kan få göra ordning på deras rum... ska bli så roligt... !!

Kul att ha lite att se framemot samtidigt som jag vill göra en massa NU.. men just nu står jag och stampar lite på samma ställe då jag är trött på att få göra allt själv här hemma... nångång skulle man ju kunna förvänta sig lite hjälp tycker ja...

Framkallade en massa kort som kom igår... så då pysslade jag med att sätta in dom i album och så... riktigt roligt.. =) Så nu ska jag ta tag i nästa mapp med kort och sortera ut så jag snart kan göra en ny beställning... för det finns ju fortfarande ett par tusen kort att gå igenom... vi har ju inte ens framkallat ett enda kort från våran semester för två år sen då vi var på Kolmården och Astrid Lindgrens värld.. *fy skäms*

Borde gå och lägga mig... men sover så dåligt på nätterna så jag har kommit in i någon slags ond cirkel där det känns meningslöst att gå och lägga sig för man springer ändå bara upp å ner hela nätterna igenom... är det inte för att man har ont i ryggen så är det för varmt... och är det inte det så måste man gå på toaletten eller så är man törstig... *suck*

Är fruktansvärt sugen på att hitta på något imorn... Tobias ska ju ändå sova bort större delen av dagen och när han sen väl går upp är det inte många timmar kvar innan han ska åka och jobba då han ska börja tidigare och jobba över... å på dom få timmarna skulle han väl skruva med 9000 så vi kan få besiktat den och ställt på den... för till veckan kommer hans pappa hem så då kan vi inte låna den bilen mer.... Så någon som har förslag på vad jag och barnen kan hitta på imorn... ? Jag är öppen för förslag...

Nä borde ta mig in till sängen och försöka sova ett par timmar... tror min kropp behöver de...

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0