Nytt år...

Ja de har hunnit bli nytt år och även en massa annat har hänt sen jag skrev här sist... inser ju att det var en hel evighet sen...

Jag har ännu en gång blivit mamma... och även denna gången blev jag mamma till en liten tös... så nu har jag fyra underbara söta tjejer... =) Det var en stor liten tjej på 4680 g och 51 cm lång...

Julen firade vi här hemma... med undantag för juldagen då vi var uppe hos Tobias föräldrar...

Annars har jag mest tillbringat den sista tiden här hemma... det känns som man knappt gått utanför dörren med undantag för några kortare promenader med barnen och hunden...

Har vart inne i Färgelanda ett par gånger under vintern här och åkt pulka med barnen... det har vart uppskattat...
Snart drar alla aktiviteter igång igen och det ser speciellt Felicia framemot då hon bara går hemma med mig hela dagarna nu...

Snart fyller Becca två år då blir det kalas.. och sen bara två veckor senare så blir det dop för lilla Jessica !!

Fick äntligen köpt oss en ny säng... det var på tiden.... så nu sover man som en prinsessa emellan nattamningarna och nattlekarna med lillan...

Trodde jag var på humör för att skriva...  men inser att jag hade helt fel... men tänkte försöka ta tag i bloggen igen... men lovar inte för mycke... för just nu kände ja inte alls för det...

Egentligen finns det väl massor att skriva om eftersom jag inte har skrivit här sen i september... men när jag nu satte mig här så kommer det inte ett enda ord ur mig... så jag får väl ta nya tag en annan dag....

// Linda

Kommentarer
Postat av: Helen i Rabbalshede

Kul att du är tebaks igen. Kram

2011-01-19 @ 06:22:34
Postat av: Looo

Grattis till din lilla tös!! Vad roligt!! Hoppas du snart får upp orken o lusten att blogga igen för det har vi saknat!!

2011-02-15 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0